DOI https://doi.org/10.55383/amtap.2024.2.02
Educația muzicală actuală suportă o serie de transformări, datorate atât profilului elevilor cât și resurselor existente în mediul online. În acest sens, profesorilor le revine sarcina de a identifica, recomanda și utiliza aceste resurse, cu scopul de a contribui la o bună coordonare a procesului de învățământ, care să conducă la rezultate certe.
Care sunt problemele actuale și cum pot fi acestea soluționate în interesul procesului de învățământ? Acestea sunt principalele direcții care vor fi abordate în cadrul articolului nostru.
Necesitatea dezbaterii și a studierii acestei teme se fundamentează pe lipsa unei strategii naționale în ceea ce privește nevoile elevilor secolului XXI, în contextul digitalizării în educație ca directivă europeană.
Cuvinte-cheie: educație muzicală, digitalizare, resurse digitale, probleme actuale
Current music education is undergoing a series of transformations, due to both the profile of students and the resources available in the online environment. In this regard, teachers have the task of identifying, recommending and using these resources, in order to contribute to a good coordination of the educational process, leading to certain results.
What are the current problems and how they can be solved in the interest of the educational process? These are the main directions that will be addressed in our article.
The need to debate and study this topic is based on the lack of a national strategy regarding the needs of the 21st century students, in the context of digitalization in education as a European directive.
Keywords: music education, digitalization, digital resources, current problems