ANTON RUBINSTEIN ŞI UCRAINA (ISTORIA UNUI PIAN)
Stoianova VeraPORTRETUL DE CREAŢIE AL PIANISTEI ANTONINA STADNIŢKI
Prip EmanuelaO ABORDARE STILISTICĂ A SONATEI PENTRU PIAN NR. 5 OP. 135: ÎN DO MAJOR DE SERGHEI PROKOFIEV
Moraru EmiliaUnele consideraţii asupra evoluţiei genului de operă în creaţia Compozitorilor din Basarabia
Chiciuc NataliaACTIVITATEA INTERPRETATIVĂ A COMPOZITORULUI GHEORGHE NEAGA
Gupalova Elena Stavrat ConstantinASPECTE STILISTICE ŞI INTERPRETATIVE ALE PIESEI SKAI-SKEP DE EDY TERENYI
Tcacenco VictoriaTHE PIANO DUO A. LAPICUS - IU. MAHOVICI IN THE MIRROR OF POSTMODERNISM
Moraru EmiliaVALORIFICAREA SURSEI FOLCLORICE ÎN PROCESUL DE CRISTALIZARE A MUZICII CORALE ROMÂNEŞTI
Bunea Diana Berezovicova Tatiana , Mihailova ZoiaINSTRUIREA PERCUŢIONIŞTILOR DE JAZZ ÎN CLASA DE VIBRAFON
Reaboşapca Ludmila Roman Ruslana , Andronovici-Rusu Adela Aga LudmilaUNELE ASPECTE METODICE ALE RESPIRAŢIEI VOCALE ÎN PROCESUL DE PREDARE A DISCIPLINEI CANTO ACADEMIC
Guţanu Stoian LuminiţaPERCEPŢIA FILOSOFICĂ ŞI ESTETICĂ A MODELĂRII ÎN DESIGNUL VESTIMENTAR
Sudacevschi SvetlanaSCHIMBĂRILE ŞI MODIFICĂRILE TIPARULUI DE PANTALON PENTRU ŢINUTE NETIPICE
PERSONALITATEA CADRULUI DIDACTIC -CONDIŢIE FUNDAMENTALĂ ÎN PROCESUL INSTRUCTIV-EDUCATIV UNIVERSITAR
Cazac Viorica , Adascalița Lucia Iudina EcaterinaMETODICA PREDĂRII MITOLOGIEI ÎN INSTITUŢIILE DE ÎNVĂŢĂMÂNT SUPERIOR CU PROFIL ARTISTIC