MUZICA: DIN TRECUT SPRE PREZENT
Cocearova GalinaJUVENIS CONCERT PENTRU PIAN ŞI ORCHESTRA SIMFONICĂ DE VLADIMIR CIOLAC: TRĂSĂTURILE GENULUI ŞI FORMEI
Moraru EmiliaCREAŢIA CORALĂ ROMÂNEASCĂ DE ESENŢĂ FOLCLORICĂ DIN PRIMA JUMĂTATE A SEC.XX: DIRECŢII ȘI PERSPECTIVE
Baţak KonstantinSPAŢIUL SOCIAL AL OPEREI ITALIENE DIN ODESA DIN PRIMA JUMĂTATE A SEC. XIX
Tcacenco VictoriaCONCURSUL DE CÂNTEC EUROVISION: ISTORIE ŞI CONTEMPORANEITATE
Rojnoveanu AngelaSPECIFICUL FORMEI VARIAŢIONALE ÎN TEMA CON VARIAZIONI POUR CLARINETTE ET PIANO DE JEAN FRANÇAIX
Barbanoi Hristina Sambriș ElenaSPECIFICUL LIMBAJULUI MUZICAL ŞI A DRAMATURGIEI ÎN STABAT MATER LUI V. CIOLAC
Gîrbu Ecaterina Busuioc Tatiana , Badrajan Svetlana Chiciuc NataliaMINIATURILE INSTRUMENTALE ALE COMPOZITORULUI GHEORGHE NEAGA: ÎNTRE VECHI ȘI NOU
Taran VladimirSONATA-DIALOG PENTRU FAGOT ȘI PIAN DE V. ROTARU
Ureche AlexandruBORIS DUBOSARSCHI. CVARTETUL DE COARDE NR. 4: PROBLEME DE INTERPRETARE
Antropova Anna Calmîș DumitruPARTICULARITĂŢI STILISTICE ÎN SONATA NR. 1 PENTRU ACORDEON DE VIACESLAV SEMIONOV
Stolearciuc XeniaDIES IRAE CA ELEMENT CENTRAL AL DRAMATURGIEI SONATEI PENTRU PIAN OP. 13 DE NIKOLAI MIASKOVSKI
Turea ElenaTRĂSĂTURILE CLASICE ȘI ROMANTICE ÎN CICLUL DE CÂNTECE AL LUI BEETHOVEN AN DIE FERNE GELIEBTE
Pilipețchi SergheiDIN ISTORIA INTERPRETĂRII OPEREI LUI R. STRAUSS ARIADNA DE PE NAXOS
Nistreanu ElenaECOURILE ZIARISTICE DESPRE ACTIVITATEA ARTISTICĂ A TENORULUI MIHAIL MUNTEAN
Crișciuc Viorica Demenescu Veronica-Laura , Roman IuliaSTUDIUL INSTRUMENTAL CU AJUTORUL MATERIALELOR SUPORT E-ORCHESTRA
Calmîș DumitruSONATA ȘI SONATINA ÎN REPERTORIUL DIDACTIC PENTRU ACORDEON
Mihalaș MihaiMINIATURA CORALĂ ARDE PĂMÂNTUL DE VASILE ZAGORSCHI: VIZIUNI STILISTICE ȘI INTERPRETATIVE
Nistreanu Elena Slabari Nicolae , Cotos Mihai Grib Vitalie , Badrajan SvetlanaREPERCUSIUNILE IMPACTULUI A DOUĂ LIMBAJE: PLASTIC (SCULPTURAL) ȘI CINEMATOGRAFIC
Tipa VioletaPOSTERUL TEATRAL ÎNTRE PUBLICITATE ȘI CREAŢIE ARTISTICĂ
Volontsevich NataliaPROBLEMA EDUCAŢIEI ȘI INSTRUIRII OMULUI ÎN CREAŢIA DRAMATURGILOR BELARUȘI DIN SEC. XIX
Ciofu Anca-Mihaela , Condurache DumitrianaOM. MASCĂ. MARIONETĂ. ACTORUL ÎN SECOLUL XXI
Catereva IrinaEXPRESIVITATEA ACTORICEASCĂ: ACȚIUNEA FIZICĂ CA LIMBAJ ARHETIPURILOR
Varnacova EleonoraANALIZA COMPARATĂ A PERSONAJULUI CARMEN ÎN DIVERSE OPERE ARTISTICE
Bețișor AngelaMAURICE BÉJART: STIL INDIVIDUAL ÎN COREGRAFIE
Madan MarinEFICACITATEA ELEMENTELOR RITUALICE ÎN ARTA SPECTACOLULUI
Fotescu IrinaSPECIFICUL PORTRETULUI ÎN PICTURA ȘI SCULPTURA NAŢIONALĂ (ANII 1945-1960)
Lozovanu VladimirARTA PORTRETULUI ÎN PICTURA NAŢIONALĂ (ANII 1959-1970)
Podlesnaia Natalia , Starţev AlaVITRALIUL – PARTICULARITĂŢI TEHNICE ȘI ARTISTICE
Marian AnaPORTRETELE-MĂȘTI ALE LUI GLEBUS SAINCIUC
Rocaciuc VictoriaREFLECTAREA CUNOAȘTERII ARTISTICE PRIN CREATIVITATEA ȘI CREAȚIA ARTISTICĂ
Mîndru Valeriu , Caraman IuriePOLITICI CULTURALE ÎN CONTEXTUL INTEGRĂRII REPUBLICII MOLDOVA ÎN UNIUNEA EUROPEANĂ
Mîndru Valeriu , Caraman IurieSISTEMUL POLITIC DIN REPUBLICA MOLDOVA: EVOLUŢII, VULNERABILITĂŢI ȘI OPORTUNITĂŢI DE MODERNIZARE
Cazac Viorica , Adascalița Lucia Varnacova EleonoraMETODE ȘI TEHNICI DE PREDARE A DANSULUI SPORTIV COPIILOR DE VÂRSTĂ PREȘCOLARĂ
Avasiloaie RodicaRESURSE DE INFORMARE ÎN PROCESUL DE STUDII ȘI CERCETARE: REPERE ÎN DOMENIUL ARTELOR