REFLECȚII MUZICOLOGICE ASUPRA UNEI EXPOZIȚII DE CERAMICĂ
Sviridenko Natalia Trocinel DanielaȘASE MINIATURI PENTRU VIOARĂ ȘI PIAN DE ALEXANDR MULEAR: REPERE ANALITICE
Oleksiuk Olga Vitiuc AlexandrDEZVOLTAREA TEHNICII DE INTERPRETARE CU MEDIATOR LA CHITARĂ BAS: UNELE ASPECTE
REFLECȚII ASUPRA UNOR ASPECTE DEFINITORII ALE MONOLOGULUI DRAMATIC
Şchiopu ConstantinVALORI ALE UNITĂȚII DE CONȘTIINȚĂ NAȚIONALĂ ÎN REPUBLICA MOLDOVA: MANIFESTĂRI ACTUALE
Moga Carolina Tipa VioletaOPERA LUI ION CREANGĂ ÎN VIZIUNEA REGIZORULUI ION POPESCU-GOPO
Varnacova EleonoraTRANSFORMAREA ȘI INTERPRETAREA IMAGINII LUI CARMEN ÎN COREGRAFIA SPORTIVĂ CONTEMPORANĂ
VALOAREA LITOGRAFIEI ÎN CREAȚIA ARTISTICĂ
Timuța AlionaDEZVOLTAREA FORMELOR TRADIȚIONALE ȘI ELECTRONICE DE CARTE ÎN CONTEXTUL TEHNOLOGIILOR INOVATOARE
Madan ElenaELEMENTELE ARTISTICE ALE MOBILIERULUI TRADIȚIONAL ȘI INTEGRAREA LOR ÎN DESIGNUL MODERN
CULTURA CA INSTRUMENT DE CONSOLIDARE A IDENTITĂȚII EUROPENE
Dumitrașco Marica Prohin AndreiPLUGARUL ȘI SUFERINȚA PĂMÂNTULUI – EXEGEZA UNUI MOTIV FOLCLORIC ROMÂNESC
Dănilă Iulian CătălinIDENTITATE NAȚIONALĂ PRIN CULTURĂ ÎN REVISTA ÎNSEMNĂRI IEȘENE. STUDIU DE CAZ
Uvarova Tetiana, Gosteva Oksana , Pohasiy SvitlanaMETODOLOGIA STUDIILOR CULTURALE: NOMADOLOGIE ŞI FIINȚA NELINEARĂ A OMULUI
Rusu MarinelaFEMINISMUL ÎN ARTA CONTEMPORANĂ – PREJUDECĂȚI ȘI DISCRIMINARE