„EU AM RĂMAS UN ROMÂN LA PARIS...” (MARCEL MIHALOVICI: DESCHIDERE SPRE UNIVERSALITATE)
Belâh Margarita Barbanoi Hristina Mîrzac Sergiu , Bunea Diana Socican IgorÎMBINAREA PROCEDEELOR MELODICE, PERCUSIVE ȘI DE ACOMPANIAMENT LA CONTRABASUL DE JAZZ
Barbas ValeriaDIALOG INTERCULTURAL MOLDO-RUS ÎN CADRUL FESTIVALULUI INTERNAȚIONAL „ZILELE MUZICII NOI”
Cazacu Oleg , Badrajan SvetlanaCU PRIVIRE LA PROBLEMATICA STUDIERII REPERTORIULUI PENTRU FANFARĂ
Rîndenko Oksana Gupalova ElenaCREAŢIILE PENTRU PIAN PUBLICATE DE O. NEGRUŢA ÎN PROCESUL PEDAGOGIC DIN REPUBLICA MOLDOVA
Costiuc-Coșciug TatianaDIN ISTORIA CREĂRII CONCERTULUI PENTRU VOCE ȘI ORCHESTRĂ DE OLEG NEGRUȚA
Gavrilenko LudmilaIMAGINEA FLAUTULUI ÎN ȘCOALA COMPONISTICĂ MODERNĂ SUD-UCRAINEANĂ (ÎN BAZA CREAȚIEI LUI OLEG TAGANOV)
Pintilie-Romanenco CristinaCREAȚIA POPULARĂ CIULEANDRA ÎN VERSIUNEA INTERPRETATIVĂ JAZZISTICĂ A COMPOZITORULUI ANATOL ȘTEFĂNEȚ
Văluță-Cioinac DianaPARTICULARITĂȚI INTERPRETATIVE ALE ROMANȚEI PE LÂNGĂ PLOPII FĂRĂ SOȚ...: ABORDARE COMPARATĂ
Vitiuc Alexandr Agafița MihailCHITARA CLASICĂ MODERNĂ ÎN OGLINDA ISTORIOGRAFIEI MUZICALE RUSEȘTI