CREAŢIA PENTRU ORCHESTRĂ DE CAMERĂ A LUI VALENTIN DONI: PARTICULARITĂȚI STRUCTURALE ȘI DE GEN
Sambriș Elena Munteanu DorinaASPECTE STILISTICE ȘI STRUCTURALE ALE CONCERTULUI NR.2 PENTRU CORN ȘI ORCHESTRĂ DE OLEG NEGRUȚA
Berezovicova Tatiana , Burunova Anastasia Taran VladimirELEMENTE MORFOLOGICE ȘI STILISTICE ÎN CICLUL PATRU PIESE PENTRU FAGOT ȘI PIAN DE OLEG NEGRUȚA
Florea Augustina Djalilova NataliaTRĂSĂTURI STILISTICE ȘI INTERPRETATIVE ÎN TRIO INO-3 PENTRU PIAN, VIOARĂ ȘI VIOLONCEL DE V. ROTARU
Melnic Victoria , Pînzaru NataliaPROCEDEE ȘI TEHNICI POLIFONICE ÎN SONATA PENTRU FLAUT ȘI PIAN DE SERAFIM BUZILĂ
Mihalaș Mihai Gamurari PavelLIRICA STĂNESCIANĂ ÎN CREAȚIA COMPOZITORILOR CORNEL ȚĂRANU ȘI DAN VOICULESCU
Munteanu AngelicaCÂNTECELE-DUETE ÎN CREAȚIA LUI EUGEN DOGA
Deablova KristinaEVANGHELIA ȘI IMNOGRAFIA SĂRBĂTORII SCHIMBĂRII LA FAȚĂ ÎN LUMINA PROBLEMATICII INTERTEXTUALITĂȚII
Dragoi Vasili Văluță-Cioinac Diana , Badrajan SvetlanaREPERE DIN ISTORIA ROMANŢEI DE CIRCULAȚIE FOLCLORICĂ
Druţă AndreiCONTRIBUȚIA CONSTRUCTORILOR DE NAI LA AFIRMAREA INSTRUMENTULUI ÎN CONTEMPORANEITATE
Grib VitalieTIPURI DE ORNAMENTE ÎN MUZICA INSTRUMENTALĂ TRADIȚIONALĂ
Melnic Victoria , Coşciug Svetlana Chiciuc NataliaVALORIFICAREA ELEMENTULUI FOLCLORIC ÎN SUITELE COMPOZITORULUI GHEORGHE NEAGA
Slabari Nicolae Romanenco CristinaASPECTE ALE TRATĂRII ÎN STIL JAZZ A CÂNTECELOR POPULARE ROMÂNEȘTI: SĂRACA INIMA MEA ȘI CIRIP
Ştiucă PetruPROCEDEE ȘI PARTICULARITĂȚI DE TRANSCRIERE ȘI INTERPRETARE A CREAȚIILOR POLIFONICE PENTRU ACORDEON
Tălămbuță RaduFANTEZIA RUSTICĂ PRIN VOLOSENI DE TUDOR CHIRIAC: PERSPECTIVE INTERPRETATIVE
Busuioc TatianaVOCALISTE CONSACRATE DE TALIE INTERNAȚIONALĂ ÎN ROLURILE FEMININE CENTRALE DIN OPERELE VERISTE
Chiseliţă VasileDUMITRU BLAJINU — ÎNTEMEIETORUL ORCHESTREI FOLCLOR: UNELE FILE DOCUMENTARE
Brînzilă-Coşleţ Zinaida Pilipețchi SergheiVIAȚA ȘI ARTA MARIEI CEBOTARI ÎN TIMPUL DICTATURII FASCISTE
Cotovițcaia Daniela , Pogolșa LiliaEXPRIMAREA ARTISTICĂ ŞI SENSIBILIZAREA CULTURALĂ — CALEA SPRE O EDUCAŢIE DE CALITATE