PRELUDIUL ŞI FUGA ÎN SOL MINOR PENTRU ORGĂ DE J.S. BACH ÎN INTERPRETARE LA ACORDEON
Vinnik SveatoslavASPECTUL MUZICAL-POETIC AL PRIMELOR CICLURI VOCAL-CAMERALE DE GUSTAV MAHLER
Țîbulko Oleg , Pilipețchi SergheiPARTIDA LUI PHILIP DIN OPERA DON CARLOS DE G. VERDI ÎN CONTEXT INTERPRETATIV
Busuioc TatianaTEATRUL DE OPERĂ CONTEMPORAN: ÎNTRE TRADIŢIE ŞI INOVAŢIE
Blîndu NataliaACTIVITATEA ANSAMBLULUI DE CÂNTECE ŞI DANSURI DOINA ÎN ANII 1942-1944
Turea ElenaRAPORTUL DINTRE PARTIDELE VOCII ŞI ALE PIANULUI ÎN MUZICA VOCALĂ A PREDECESORILOR LUI F. SCHUBERT
Ştiucă Petru Cabacov Dmitri Julea VioletaBELTING ÎN MUZICA POP CONTEMPORANĂ: ORIGINEA, TEHNICA VOCALĂ, POSIBILITĂŢI EXPRESIVE
Pleşcan IrinaTRIO-UL CU PIAN ÎN OPERA COMPOZITORILOR DIN REPUBLICA MOLDOVA: ASPECTE ISTORICE ŞI TEORETICE
Djalilova NataliaROLUL PARTIȚIEI DE PIAN IN CICLUL DE TRIOURI INSTRUMENTALE INO DE V. A. ROTARU
IMAGINEA CREAŢIEI ARTIŞTILOR PLASTICI ÎN FILMUL MOLDOVENESC DE NONFICŢIUNE
Rozdovan Liuba , Târţău SvetlanaREORIENTAREA ACTIVITĂŢII TEATRALE ŞI FESTIVALIERE ÎN CONTEXTUL CRIZEI PANDEMICE
Mereuţă VeraMONOLOGUL INTERIOR ÎN ARTA CINEMATOGRAFICĂ CA MODALITATE DE A REDA GÂNDIREA ŞI SIMŢIREA EROULUI
Giurescu VictorPROFESORUL – SCULPTOR DE TALENT
Mărgineanu VirgiliuFILMUL DOCUMENTAR – MIJLOC DE EDUCARE A GENERAŢIEI TINERE
Nicoară CatincaGENERICUL FILMULUI, O PIATRĂ ROSETTA A NARAŢIUNII CINEMATOGRAFICE
Apostol SnejanaEVOLUŢIA STILISTICII ŞI TEHNICII ARTEI DANSULUI: PRINCIPII ŞI PARTICULARITĂŢI
TEHNICA IMPRIMĂRII CU COLORANŢI NATURALI
Jabinschi IonIMPACTUL PERCEPTIV VIZUAL AL OPEREI DE ARTĂ MONUMENTALĂ MOZAICALĂ
Plaținda Svetlana , Hubenco TeodoraBUSUIOCUL – MOTIV VEGETAL CU MULTIPLE VALORI ŞI SEMNIFICAŢII
Sochichiu Greta-Cornelia , Savițkaia-Baraghin IarînaINSTRUIREA ON-LINE: AVANTAJE ŞI DEZAVANTAJE
Avasiloaie Rodica