TRATAREA COMPOZIȚIONALĂ A STUDIULUI SONOR Nr.5 SEMNE REFLECTATE PE CER DE GHENADIE CIOBANU
Balaban Larisa Belâh Margarita Cabacov Dmitri , Ţircunova SvetlanaCARACTERISTICA GENERALĂ ȘI TRĂSĂTURILE STILISTICE ALE CREAȚIEI PENTRU PIAN A SNEJANEI PÎSLARI
Chiciuc NataliaPRINCIPII COMPOZIȚIONALE ÎN TRIO-URILE LUI GHEORGHE NEAGA
Ciobanu-Suhomlin IrinaCONCEPTUL MUZICAL-DRAMATURGIC ȘI SEMANTIC AL POEMULUI ELEGIAC DE GHENADIE CIOBANU
Conunova Elena , Ţircunova Svetlana Cocearova GalinaREVELAŢIE DE VLADIMIR CIOLAC: REFLECTAREA TEMATICII SACRALE PRIN MIJLOACELE NEO-ARHAICII
Coşciug SvetlanaSUITA CORALA CASA MARE LA IZVOARE DE T. ZGUREANU: PARTICULARITAȚI COMPOZIȚIONALE
Gîrbu Ecaterina Melnic Victoria , Pînzaru Natalia Munteanu DorinaCONCERTUL Nr.1 PENTRU CORN ȘI ORCHESTRĂ DE OLEG NEGRUȚA: PARTICULARITĂȚI COMPOZIȚIONALE
Pîslari Snejana Sambriș ElenaMUZICA CONCERTANTĂ DE S. PÎSLARI — MODEL AL CĂUTĂRILOR ARTISTICE ALE UNUI TÂNĂR COMPOZITOR
Stepanova Irina , Simoneanţ ElenaMUZICA PENTRU PIAN DE GALINA USTVOLSKAYA SAU LADY CU CIOCANUL
REPERTORIUL FOLCLORIC ÎN CULEGEREILE KORCINSKI (1937) ȘI GHERȘFELD (1940): PERSPECTIVĂ CONTEMPORANĂ
SPECIFICUL ARTEI DIRIJORALE A LUI SERGHEI LUNCHEVICI
Busuioc Tatiana Mihalaș MihaiUNELE ASPECTE ALE INTERPRETĂRII MINIATURILOR CORALE DE ZLATA TKACI ÎN PRACTICA CONCERTISTICĂ
Peto MarcellÎNREGISTRĂRI TIMPURII ALE INTERPRETĂRII LA PIAN ȘI SCHIMBĂRILE STILULUI INTERPRETATIV ÎN ACTUALITATE
Popescu Mihaela SandaIMPLOZIA MOTIVICĂ ŞI CONSECINŢE ÎN PLANUL FORMEI
Radu-Ţaga ConsuelaPORTRET COMPONISTIC IRINA ODĂGESCU-ȚUȚUIANU
Roşca SergiuUNELE ASPECTE ALE PERCEPŢIEI ÎN MUZICĂ
Ştiucă PetruTRANSCRIEREA PENTRU ACORDEON: CONSIDERAȚII GENERALE
Zinkevici ElenaBORIS LYATOSHINSKY ȘI ȘCOALA KIEVEANĂ (LA SEMICENTENARUL TRECERII ÎN ETERNITATE A COMPOZITORULUI)
Pilipețchi Serghei