PRINCIPIILE PEDAGOGICE ALE LUI SERGHEI LUNCHEVICI
Sviridenko NataliaINFLUENȚA ARTEI INTERPRETATIVE ASUPRA FORMĂRII ORIENTĂRILOR ESTETICE ALE ELEVILOR
Gupalova ElenaSLUJIRE MUZICII: IRINA STOLEAR – TRĂSĂTURI ALE PORTRETULUI CREATIV
Rîndenko OksanaTIMPUL MUZICAL ÎN REFLECȚIILE MIZICAL-TEORETICE ALE LUI OLIVIER MESSIAEN
Blîndu Adela Fedorova IiaMETODELE DE ADAPTARE ALE ETNICII ÎN WORLD MUSIC
Florea AugustinaINFLUENȚE STILISTICE ÎN SONATA PENTRU VIOARĂ ŞI PIAN ÎN SI MINOR DE ŞTEFAN NEAGA
Guminiuk StanislavORIENTĂRILE STILISTICE ȘI PARTICULARITĂȚILE ESTETICE ALE MUZICII DE PIAN A LUI TORU TAKEMITSU
PARTICULARITĂȚILE PREDĂRII DISCIPLINEI DANS SPORTIV LA STUDENȚII COREGRAFI
Mardari OlegIMPORTANȚA DISCIPLINEI RITMICA ÎN PROCESUL DE EDUCARE A STUDENȚILOR ACTORI
Cozaru NellyA FI ELENA SAU: „LA OM (ACTOR) TOTUL TREBUIE SĂ FIE FRUMOS…”
Kaminski AndreiMONTAJUL FILMULUI CA SISTEM: DE LA TEORIE LA PRACTICA REALĂ
Mardari OlegIMPORTANȚA MIŞCĂRII SCENICE ÎN TEATRUL DE ANIMAȚIE
Buruiană AndreiCONSERVAREA PANOULUI DIN MOZAIC „ARTA (ATRIBUTELE ARTEI)” REALIZAT DE MIHAI BUREA
Carp MarianaCULTURA DEZBATERII ŞI A DIALOGULUI ÎN PREDAREA DISCIPLINELOR SOCIO-UMANE
Crăciun ClaudiaJOCUL DIDACTIC – FORMĂ EFICIENTĂ DE INSTRUIRE INTERACTIVĂ
Popa Eugenia , Galac LuciaFORMAREA PROFESIONALĂ A STUDENȚILOR PE PARCURSUL PRACTICII DE CULTURALIZARE
Crăciun Claudia , Comendant TatianaCHESTIONAREA STUDENȚILOR: CONSTATĂRI, SUGESTII, RECOMANDĂRI
Iudina Ecaterina , Comendant TatianaPEDAGOGUL CONTEMPORAN – ÎN APRECIEREA STUDENȚILOR DE LA INSTITUȚIA SUPERIOARĂ DE ÎNVĂȚĂMÂNT ARTISTIC
Cazacu LidiaSPECIFICUL PREDĂRII / ÎNVĂȚĂRII LIMBII ITALIENE ÎN INSTITUȚII CU PROFIL MUZICAL
Valueva MarinaTERAPIA MUZICALĂ – PARTE COMPONENTĂ A ART-TERAPIEI ÎN CORECTAREA STĂRILOR EMOȚIONALE
Florea EleonoraAPLICAREA VIZIUNII SISTEMICE ÎN METODOLOGIA CERCETĂRII DESIGNULUI