PERIOADA ÎN TEORIA FORMELOR MUZICALE
Agafița MihailINSTRUMENTE CU COARDE CIUPITE ÎN EPOCA RENAŞTERII: REPERE ISTORICE
Melnic Tamara Rojnoveanu AngelaSONATINA PENTRU FLAUT ŞI PIAN DE H. DUTILLEAUX: PARTICULARITĂŢILE GENULUI ŞI LIMBAJULUI MUZICAL
Pleşcan Irina , Tcacenco Victoria Sambriș ElenaPRINCIPIUL HOLISMULUI ŞI METODA DE TRADUCŢIE ÎN ÎNŢELEGEREA DRAMATURGIEI MUZICALE ŞI COREGRAFICE
Pilipețchi SergheiBIOGRAFIA M. CEBOTARI REFLECTATĂ ÎN STUDIILE MONOGRAFICE
Blîndu Adela Saulova Inessa Socican IgorCONTRABASUL: ISTORIE ŞI CONTEMPORANEITATE
Blîndu Natalia Turea ElenaMUZICA VOCALĂ DE CAMERĂ A LUI SCHUBERT ÎN VIZIUNEA MUZICOLOGICĂ
Trocinel DanielaSCHIŢĂ BIOGRAFICĂ A COMPOZITORULUI A. MULEAR
Usaciov AlexeiPROBLEMELE TRATĂRII INTERPRETATIVE A OPERELOR LUI F. CHOPIN PE BAZA EXEMPLULUI BALADEI NR.1, ОР.23
Cabacov Dmitri Gheorghieva MariaIMPORTANŢA SOCLULUI ÎN SCULPTURĂ, FORMA ŞI ROLUL ACESTUIA
Maţcan-Lîsenco IngaVALORIFICAREA OBIECTELOR DE PODOABĂ ÎN PROCESUL DE FORMARE PROFESIONALĂ A STUDENŢILOR
Carp MarianaCOMPETENŢA DE MODELARE ŞI METODE DE MODELARE ÎN CERAMICA ARTISTICĂ
Bîzgu TatianaTEORIA ŞI METODELE DE PREDARE ALE ARTEI CĂMĂŞII TRADIŢIONALE CU ALTIŢĂ
EVOLUŢIA TERMINOLOGICĂ A FENOMENULUI DE COMUNICARE
Lazarev Ludmila Valueva MarinaÎNVĂŢAREA PE TOT PARCURSUL VIEŢII – PROVOCĂRI ŞI OPORTUNITĂŢI PENTRU UNIVERSITĂŢILE TRADIŢIONALE
Prohin AndreiNICOLAE IORGA ŞI EDUCAŢIA PENTRU PATRIMONIU
Fonari VictoriaIMAGINEA LUI PYGMALION ÎN CREAŢIA LUI ARCADIE SUCEVEANU
Ciobanu LilianaPRACTICI POSTMODERNISTE ÎN TEATRUL DE OPERĂ CONTEMPORAN
Valueva Marina