CENTENAR GLEB CIAICOVSCHI-MEREŞANU: MEMORII
Melnic Victoria , Coşciug SvetlanaFORMĂ ŞI STIL ÎN SONATA PENTRU VIOARĂ ŞI PIAN DE E. ELGAR
Berezovicova Tatiana , Blîndu AdelaÎN SEMN DE OMAGIU INTERPRETEI ŞI PEDAGOGULUI LARISA ŞULGA-VICHILU
Kindratiuk BohdanCONTEXTUL INTERDISCIPLINAR AL TEORIEI ŞI METODICII PEDAGOGIEI MUZICALE
Reaboşapca LudmilaLUCRUL CU STUDENŢII DE DIFERITE SPECIALITĂŢI ÎN CADRUL LECŢIILOR LA DISCIPLINA PIAN GENERAL
Hatipova InnaMIHAIL SECICHIN: PORTRET DE CREAŢIE
Berezovicova Tatiana , Daşevschi VeaceslavPRINCIPII ŞI METODE DE LUCRU CU STANDARDELE DE JAZZ ÎN PROCESUL DE IMPROVIZAŢIE
Vardanean AlionaTRADIŢIILE ŞTIINŢEI MUZICALE DE PESTE HOTARE ÎN CERCETAREA ARTEI PIANISTICE DIN REPUBLICA MOLDOVA
Pilipețchi Serghei Gamurari PavelMETODELE MODERNE DE PREDARE A OBIECTELOR MUZICALE TEORETICE
Daşevschi Veaceslav Hăruţă PetruTROMPETIŞTI CELEBRI AI EPOCII SWINGULUI ŞI CONTRIBUŢIA LOR LA ISTORIA JAZZULUI MONDIAL
Blîndu AdelaDEZVOLTAREA CALITĂŢILOR PSIHOMOTRICE LA VOCALIŞTI ÎN CADRUL INSTITUŢIILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT ARTISTIC
Burlac FedoraDIRIJORUL ILONA STEPAN – PROMOTOR AL ARTEI CORALE PROFESIONISTE DIN REPUBLICA MOLDOVA
Busuioc TatianaPERSONAJELE FEMININE DIN OPERELE LUI G. PUCCINI – ÎNTRUCHIPARE A VERISMULUI ITALIAN
Munteanu Angelica Gheorghieva MariaORGANIZAREA TIMPULUI MUZICAL ÎN SONATA-REMINISCENZA (ОР. 38) DE N. MEDTNER
Strezev MihailUTILIZAREA TEHNOLOGIILOR INOVATOARE PE SCENA TEATRALĂ LA SFÂRŞITUL SEC. XX – ÎNCEPUTUL SECOLULUI XXI
Şchiopu ConstantinCONCEPTUL DE LITERATURĂ: TEORII ŞI CONTROVERSE
Panfil LidiaSCENARIUL. LEGITĂŢILE CONSTRUCŢIEI COMPOZIŢIONALE A SCENARIULUI
Șciukina IuliaPRIMELE MONTĂRI ALE OPERELOR ROCK ÎN TEATRUL MUZICAL DE COMEDIE DIN UCRAINA
Şchiopu ConstantinRELAŢIA „PROFESOR – OPERĂ LITERARĂ – RECEPTOR”: O ABORDARE TEORETICO-METODOLOGICĂ
Volciok AleksandraOCHELARII ROZ: FAVOARE SAU DEFAVOARE? DESPRE REPERTORIUL COPIILOR TEATRULUI DE PĂPUŞI DIN BELARUS
Bulat VladROLUL CULORII ÎN SCENOGRAFIA FILMULUI DE FICŢIUNE
Basaev ElenaESTRADA – ARTĂ DE SINTEZĂ. SPECIFIC ŞI PARTICULARITĂŢI
Lucan IvonaEDUCAŢIA ARTISTICĂ – O RAMURĂ A ÎNVĂŢĂMÂNTULUI
Nistor IulianaCOORDONATE ARTISTICE ȘI TERAPEUTICE ÎN PREGĂTIREA VIITORILOR ACTORI
Casian TatianaTEHNICA DANSULUI CLASIC FEMININ DIN PRIMA JUMĂTATE A SECOLULUI XX
UCENICIA LA BAUHAUS. ASPECTE METODOLOGICE
Hubenco TeodoraLECŢIA CA FORMĂ DE BAZĂ ÎN REALIZAREA OBIECTIVELOR ARTISTICO-PLASTICE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL GENERAL
Raşchitor TatianaANALIZA CRITICĂ A SURSELOR BIBLIOGRAFICE LA DISCIPLINA ISTORIA ARTELOR
Jabinschi IonCOMPOZIŢIA – BAZA PROCESULUI DE DEZVOLTARE A PERCEPŢIEI VIZUALE CREATIVE LA STUDENŢI
Iani ȚziuniuCREAŢIA PICTORIŢEI LI BAO YI: CĂI MODERNE DE DEZVOLTARE A TEHNICII JIANZHI
Platon LilianaMETODELE DE CERCETARE ŞTIINŢIFICĂ APLICATE ÎN CADRUL PICTURII FIGURATIVE
TEMATICA NAŢIONALĂ – ATRIBUT FIRESC ÎN ARTA GRAVURII
Crăciun ClaudiaUTILIZAREA MIJLOACELOR NEVERBALE ÎN PROCESUL PREDĂRII
Valueva MarinaSPECIFICUL VALORILOR EDUCAŢIONALE MODERNE LA TINERII DIN REPUBLICA MOLDOVA
Iudina EcaterinaPROBLEMELE ORAŞULUI CA MEDIU CULTURAL-ESTETIC
Lazarev LudmilaMODA CA FENOMEN ESTETIC ŞI FORMĂ DE COMUNICARE
Popova ElenaIMPORTANŢA LUCRULUI INDEPENDENT AL STUDENŢILOR GHIDAȚI DE PROFESOR LA UNIVERSITATE