TRATAREA CICLULUI ŞI FORMEI DE SONATĂ ÎN CVARTETUL DE COARDE OP.83 DE E. ELGAR
Mozgot Svetlana , Mozgot ValeriPRINCIPIILE DE ORGANIZARE ALE SPAŢIULUI SOCIAL ÎN MUZICĂ: CONVERGENŢA
Sviridenko NataliaŞCOALA EVGHENIEI REVZO ÎN LUMINA CULTURII PIANISTICE EUROPEnE
Baţak Konstantin Gupalova ElenaAlbum de note pentru pian dedicat copiilor în creaţia compozitorilor moldoveni
Radu-Ţaga ConsuelaPRIMELE FORME TEATRAL-MUZICALE ROMÂNEŞTI
Nikitcenko VictoriaTЕMA RĂZBOIULUI ŞI PĂCII ÎN CREAŢIA CAMERAl-VOCALĂ A LUI O. NEGRUŢA
Chiciuc NataliaELEMENTE DE COMPOZIŢIE ŞI DRAMATURGIE ÎN SUITA PENTRU CVARTET DE COARDE DE GHEORGHE NEAGA
Brînzilă-Coşleţ ZinaidaISIDOR BURDIN ŞI SERGHEI LUNCHEVICI: LEGĂTURI ARTISTICE
Calmîș DumitruREFLECTAREA TRADIŢIILOR CLASICE ÎN SONATA MODERNE PENTRU ACORDEON OP.2 DE CARMELO PINO
Taran VladimirSONATINA PENTRU FAGOT ŞI PIAN DE VLADIMIR CIOLAC
Djalilova NataliaPARTITA № 2 C-MOLL DE J.S. BACH ÎN EXECUTAREA PIANIŞTILOR CELEBRI G. GULD, M. ARGHERIH ŞI G. SOKOLOV
Grib VitalieFENOMENUL ORNAMENTAL ÎN MUZICA ACADEMICĂ ŞI FOLCLORICĂ: ABORDARE ISTORIOGRAFICĂ
Druţă AndreiDIMENSIUNI CONTEMPORANE ALE UNUI INSTRUMENT TRADIŢIONAL: NAIUL
Mihalaș MihaiMINIATURA CORALĂ SEARĂ DE VARĂ DE VASILE ZAGORSCHI: VIZIUNI INTERPRETATIVE
Burlac FedoraDIRECŢII ÎN ACTIVITATEA ARTISTICĂ A COLECTIVELOR CORALE CAMERALE LA ETAPA CONTEMPORANĂ
Pilipețchi SergheiM. CEBOTARI — INTERPRETA PARTITURII PRINCIPALE DIN ULTIMA OPERĂ A LUI R. STRAUSS CAPRICCIO
METAMORFOZELE CORULUI ANTIC ÎN IMAGINARUL ARTISTIC DRUŢIAN
Catereva IrinaTEATRUL TRANSCENDENTAL AL LUI ANDREI ŞERBAN
Olărescu DumitruILUMINATUL ARTISTIC — IMPORTANTĂ MODALITATE DE EXPRESIE A ARTEI CINEMATOGRAFICE
Tipa VioletaPĂPUŞA — PROTAGONIST AL EMISIUNILOR/SHOW‑URILOR TELEVIZATE
Scutariu IrinaNORME CE CONDUC SPRE O EXPRIMARE CLARĂ ŞI CORECTĂ A LIMBII ROMÂNE
Starciuc MarianaRIMINI PROTOKOLL — TEATRUL CARE A DIZOLVAT GRANIŢELE DINTRE ARTĂ ŞI VIAŢĂ
Bețișor AngelaCOMPOZIŢIA SCENOGRAFICĂ — PARTE COMPONENTĂ A OPEREI COREGRAFICE
Buruiană AndreiLUMEA ACUSTICĂ — ÎN REALITATE ŞI ÎN ARTA CINEMATOGRAFICĂ
Ciobanu LuciaVORBIREA SCENICĂ ŞI AUZUL AFECTIV
Varnacova EleonoraNUANŢE STILISTICE AFRICANE ÎN SPECTACOLUL COREGRAFIC CARMEN DE DADA MASILO
Lefter NinaBEBE TEATRU — O NOUĂ PERSPECTIVĂ A TEATRULUI DE ANIMAŢIE PENTRU COPII DIN MOLDOVA
Dohotaru MaiaVALENŢELE ARTEI COREGRAFICE ÎN FORMAREA ORIENTĂRILOR ESTETICE LA STUDENŢI
NUDUL ÎN COMPOZIŢIILE TEMATICE ALE SCULPTORULUI IURIE CANAŞIN
Raşchitor TatianaAPORTUL ARTISTELOR PLASTICE LA DEZVOLTAREA GRAFICII DE ȘEVALET DIN BASARABIA
Jabinschi IonPARTICULARITĂȚILE PICTURII ÎN TEHNICA PASTELULUI ÎN DEZVOLTAREA PERCEPȚIEI VIZUALE LA STUDENȚI
Platon LilianaCARACTERUL PICTURII FIGURATIVE MOLDOVENEȘTI ÎN PRIMA JUMĂTATE A ANILOR ’60 AI SEC. XX
Rocaciuc VictoriaCULTURA — TOLERANȚĂ ȘI SOLIDARITATE ÎN CONDIȚIILE GLOBALIZĂRII
Iudina Ecaterina , Comendant Tatiana Lazarev LudmilaMITURILE ÎN COMUNICAREA ORGANIZAȚIONALĂ
Oceretnîi AnastasiaABORDĂRI METODOLOGICE PRIVIND INTERPRETAREA DATELOR
Mîndru Valeriu , Caraman IurieSISTEMUL ELECTORAL ȘI IMPACTUL ASUPRA CALITĂȚII CLASEI POLITICE DIN REPUBLICA MOLDOVA
Bondar Nicuşor